Posts by Kowass#II

    Witam , proszę objaśnienie co wpływa na wartość potencjału wojennego a co na sławę ???

    Sławę przymierza zdobywasz np poprzez treningi czy też pokonywanie barykad goblinów. Sława jest generowana również z posiadanych przez przymierze kul.


    Na potencjał wojenny wpływ ma przede wszystkim lvl Twojej postaci oraz ilość posiadanych przez Ciebie jednostek (im lepsze jednostki posiadasz i im ich więcej tym bardziej rośnie twój potencjał). Potencjał Wojenny przymierza to suma PW poszczególnych członków danego przymierza. Po bardziej szczegółowe informacje polecam się udać do Hall of Wisdom

    Nie licząc wszędobylskich bugów?


    1. W grze końcowej zmienić zasadę portali (pozwolić stawiać dowolnie portale / zwiększyć jeszcze bardziej prędkość wodzów poległych / zablokować możliwość stawiania nowych portali a zniszczone przepadają / zwiększyć ilość kowadeł np. do 1 na każdy okrąg), ponieważ obecny rozkład kowadeł nie pozwala na podjęcie walki o kule nawet z przymierzami 10 razy słabszymi jeśli takowe ma możliwość postawienia portalu obok kowadła. Wygrywa ten co ma bliżej i nieważne ilu poległych będziesz mieć, jakiej aktywności by nie miało Twoje przymierze - wykończy cię czas.


    2. Relokacja w etapie końcowym. Jeśli przymierze traci wszystkie wieże powinno zostać relokowane wyspę niżej, czyli: z I4 na I3, z I3 na I2, z I2 na I1. Dlaczego?

    - Żeby nie być wkurzającym komarem który nic nie ugra ale irytować wszystkich dookoła może.

    - Żeby takie przymierze, będąc zapewne w większości przypadków mocno osłabione po walkach miało jakieś szanse na podjęcie walki o kule na niższych wyspach (zakładamy że im niższa wyspa tym słabsze przymierza)


    3. W etapie końcowym bardzo irytujące jest to gdy przymierze które nie ma z tobą żadnych szans wysyła ci po 120 ataków każdy poniżej 50k siły a Ty musisz się przed tym bronić albo pozwolić takiemu "komarowi" aby cię relokował. Skupienie się na walce końcowej w takich wypadku jest niemożliwe. Najlepiej byłoby zablokować możliwość słania ataków poniżej jakiegoś poziomu siły tak jak to jest z poziomem wież, niemniej ten limit powinien być pomnożony chyba co najmniej x4 albo x5. Drugą opcją jaka przychodzi mi do głowy jest coś takiego jak obrona bazowa wieży, która objawiałaby się dopiero w grze końcowej i wynosiłaby np. 50k siły na każdy poziom wieży.


    Co do samego trybu W&P


    Ogólnie wychodzi na plus, walka z silniejszym przymierzem nie oznacza już konieczności relokacji lub totalnej anihilacji. Niemniej zauważyłem że wraz z rosnącą różnicą w sile wymagania do wygrania wojny robią się komiczne. Przykładowo słabsze przymierze wystarczy że splądruje 2 wieże silniejszego a silniejsze musi tych wież splądrować już np 20. I nie mówię tu o sytuacji gdy różnica sił jest powiedzmy dziesięciokrotna ale już przy niewielkiej różnicy jeśli jedno przymierze ma od groma kul a drugie niewiele to jest to mocno widoczne.


    Tak samo jeśli chodzi o podbój wież. Tu dla przykładu chyba 6-krotna różnica w sile i dla obu przymierzy taka sama ilość wież do podbicia. Co z tego że oba przymierza mają po tyle samo wież skoro dla słabszego jest to zadaniem nierealnym. W takim wypadku gdyby zadanie wymagało podbicia 2 wież to można uznać to za cud jeśli się uda.



    O bugach już tutaj pisać nie będę, większość zgłoszona na supporcie lub discordzie ;)

    Najlepiej samemu sprawdzić ile wojska potrzebujesz ;) Na pierwszych poziomach proponuję atakować z siłą równą sile demonów a potem stopniowo sprawdzać czy ci się uda przy mniejszej sile. W końcu uda ci się wyznaczyć stosunek siły jaki potrzebujesz do pokonania kolejnych poziomów.

    Witam.

    Z tego co zauważyłem to serwer, na którym zacząłem zabawę jest dosyć zaawansowany...

    Jak wygląda dołączanie do nowego serwera?, Tzn. Czy jest gdzieś jakaś informacja o otwarciu nowych serwerów i jak można do takiego dołączyć?

    Z góry dziękuję i

    Pozdrawia Kat :)

    Aktualnie najnowszy serwer to s5. Informacje o nowych będą się pojawiały przykładowo na forum czy fb, ogólnie nie da się ich przeoczyć :)


    Na chwilę obecną proponuję dołączyć do jakiegoś polskiego przymierza na s5 i poznać mechanikę gry. Może również uda się poznać fajną ekipę z którą wystartujesz na kolejnym serwerze już od początku :)

    Witajcie!


    Od dłuższego czasu brakuje mi takiego poradnika, do którego można by odesłać nowych graczy, a który pozwoliłby poznać Arkheim trochę bardziej niż sam samouczek. Spotykam się również z pytaniami związanymi z rozgrywką, czy to na czacie, czy podczas rekrutacji do Przymierza, dlatego też postanowiłem sam napisać taki poradnik, który odpowie na niektóre pytania. A więc, nie rozwlekając się - zaczynajmy :)



    Zmiana języka


    Szafiry


    Samouczek i co dalej?


    Ok, skończyliśmy samouczek, jesteś już przymierzu. Jeśli nie, to dołącz do jakiegoś jak najszybciej, ponieważ tylko w przymierzu będziesz się dalej rozwijać. Przymierze zawsze można zmienić, a nawet takie randomowe na początek wystarczy aby nie stać w miejscu.


    Aby odpowiedzieć na pytanie "co dalej?" trzeba uświadomić sobie czym jest Arkheim? Jest to gra strategiczna MMO o podłożu militarno-ekonomicznym. Co za tym idzie, chociaż w przyszłości będziesz spory nacisk stawiać na wojsko, to na samym początku warto skupić się na rozwoju ekonomicznym, aby Twoje miasto mogło szybko się rozwijać. Poza tym więcej surowców oznacza więcej jednostek, które będzie można szkolić, aby stopniowo powiększać Naszą armię.



    Ekonomia



    Budynki - ogólnie



    Plac Treningowy (PT)



    Wojska



    Katakumby



    Przymierze



    Dyplomacja



    Portal



    Na chwilę obecną to tyle. Zaznaczam, ze specjalnie nie umieszczałem informacji chociażby o rozwoju drzewka talentów - każdy powinien sam dojść jaki rozwój będzie dla niego najlepszy, w zależności od przyjętej taktyki gry. Mam nadzieję, że poradnik jest czytelny i się przyda. Czekam również na konstruktywną krytykę, propozycje co można dodać itp. Również zachęcam do zadawania pytań związanych z grą, pozwoli to stworzyć takie małe FAQ :)

    W takim razie porozmawiajmy o miejscu reprezentacyjnym, które powinno zachwycać zarówno przybywających do Naszego miasta jak i jego mieszkańców a tymczasem wygląda jak publiczna latryna.



    Jest to miejsce szare, bure i ponure, a jak zdążyliśmy już ustalić powinno być reprezentacyjne.

    A gdyby tak postawić w tym miejscu fontannę?



    No jak dla mnie wygląda to już o niebo lepiej ;)

    No ale co z tą fontanną? Będzie tak stała tylko dla ozdoby? A no niekoniecznie. mogłaby to być magiczna fontanna, która raz dziennie sprawiałaby że przydarzy ci się coś szczęśliwego. A to znajomy podaruje ci zasoby, znajdziesz magiczne tomy na chodniku a to zauważysz że piękna niewiasta zgubiła sakiewkę, a gdy ją już oddasz w podzięce podzieli się z Tobą jej zawartością (lub zaprosi na domowej roboty piwo rzemieślnicze) ;)

    Jednak w sumie ta fontanna mnie nie urzeka. Może jednak coś innego?



    To w takim razie dlaczego by nie postawić pomnika Naszego najwybitniejszego wodza? Nie tylko wspaniale wygląda, a jeszcze zachęca Naszych żołnierzy do tego by dać z siebie wszystko na polu walki, bo być może, w przyszłości stanie tu nowy pomnik przedstawiający kolejnego wybitnego wodza?

    Nieważne na co wybór padnie, ale coś z tą latryną trzeba zrobić...



    Propozycja dotyczy wprowadzenia 2 "budynków" z których gracz mógłby sobie wybrać który chce posiadać. Jednym byłaby fontanna, drugim pomnik. W wypadku fontanny dawała by ona - jak pisałem wyżej - raz dziennie jakiś bonus - a to surowce, a to jakiś tom, szafiry czy jeszcze coś innego. Drugim możliwym wyborem byłby pomnik który dawałby niewielkie bonusy do siły jednostek, czasu rekrutacji itp.


    Rozbudowa tych budynków mogła by być wprowadzona na 2 sposoby.

    Pierwszy to tak jak inne budynki nawet do 25 poziomu. Każdy poziom nieznacznie zwiększałby otrzymywane bonusy.

    Drugi to rozbudowa o 1 poziom co każdą fazę. Rozbudowa byłaby droższa ale za to bonusy większe z poziomu na poziom.


    Problematyczne robi się to, że elfy nie mają tak fajnego, reprezentacyjnego miejsca, jednak wydaje mi się, że spokojnie można coś tam u nich wygospodarować ;)



    To chyba wszystko z mojej strony, taka mała propozycja :)

    To zależy czy coś oprócz wprowadzenia nowych ras by się zmieniło. Jeśli nic to nie ważne jaka rasa by się pojawiła byłoby to tylko małe urozmaicenie. Natomiast gdyby wprowadzić dajmy na to konflikt ras (Rasa A nie może być z rasą B w jednym przymierzu) i każda miałaby jakieś swoje bonusy rasowe to mogłoby to mieć większy sens. W takim wypadku osobiście widziałbym po jednej stronie rasy ludzi, krasnoludów i elfów (nie tych obecnych bo te to mi bardziej przypominają mroczne elfy z opowiadań itp) a po drugiej mroczne elfy (te które teraz mamy), mitologiczne (z pomysłu kolegi Bararum'a) i dajmy na to Demony. Niestety w taki wypadku tworzy Nam się odwieczny konflikt dobra ze złem co nie każdemu mogłoby przypaść do gustu, z drugiej strony jak dla mnie urozmaiciłoby to i rozszerzyło rozgrywkę.

    Kowass sniffed himself to check if he need to use it immidiately, or it will be better to hand over soap to a befriended alchemist, allowing him to make an ascending perfumes, trying later to trade it with castle ladies for expensive sapphires. :D

    Już wiem że trochę początek sknociłem. Ale tak z reguły bywa jak zaczyna się coś nowego i człowiek uczy się na swoich błędach ;) A dodatkowo doszło mi prowadzenie przymierza. Tak więc no ten teges... Jak ktoś chętny to zapraszam. Przygarnę aktywnych :D

    Coś tutaj cicho, więc może trzeba zacząć ;-) Do gry trafiłem 2 dni temu za sprawą straszenie upierdliwych reklam. O dziwo Arkheim mnie zainteresowało, chociaż obstawiałem że skończy się na 5 minutach klikania. Na razie jestem na etapie poznawania świata i mechaniki gry oraz szybkim pięciu się po drabince rankingowej. No i mam nadzieję że Arkheim przytrzyma mnie dłużej :D

    One day, during castle courtyard's boulder removal, dwarven engineer encountered something, that turned out to be a shiny old chest. He was so fascinated, that he didn't saw a second treasure buried next to. Probably because it was so dusty. He dug up it quickly and brought it to castle with proudness on his face, where he opened it in front of everyone gathered. Will name of that proud dwarf be glorified for years? Or will be a laughing stock? And his name is Kowass




    You found soap with tiny gold foil pieces. It smells like ascendance!