Posts by Flavia

    Widze ze niektorzy gracze maja konta na innych serwerach rowniez ale nie widze sposobu zeby zaczac gre na innym serwerze jednakze musi byc jakis. Jak to zrobic?

    W wersji przegl─ůdarkowej wszystkie dost─Öpne ┼Ťwiaty gry znajduj─ů si─Ö w lobby. W apce natomiast, aby do┼é─ůczy─ç do nowego serwera/zmieni─ç serwer gry nale┼╝y klikn─ů─ç na z─Öbate k├│┼éko a potem wybra─ç "┼Üwiat gry". Jest to pierwsza pozycja od g├│ry.

    I druga rzecz: czy jest gdzies lista serwerow z datami kiedy nowa runda sie na nich rozpoczela?

    Informacje o startach serwerów znajdziesz na naszym forum, w dziale z ogłoszeniami: Polskie Forum


    Szczeg├│┼éowe informacje o trwaj─ůcych serwerach (m.in data startu, ilo┼Ť─ç graczy on line, zarejestrowanych kont) znajdziesz w lobby. Wystarczy klikn─ů─ç na belk─Ö z nazw─ů serwera w ┼Ťrodkowej cz─Ö┼Ťci ekranu.

    poni┼╝ej jest lista zmian dla S7
    startuj─ůcego 15 lutego 2021

    1323-s7-patch-notes-png



    Poni┼╝sze zmiany b─Öd─ů tylko na nowych serwerach, zaczynaj─ůc od S7:



    Nowa zawarto┼Ť─ç:

    • Dodano wsparcie dla 2 nowych j─Özyk├│w: czeski i hiszpa┼äski
    • Dodano Przymierze Goblin├│w ÔÇô wi─Öcej informacji mo┼╝na przeczyta─ç tu
    • Po wzniesieniu albo przeprowadzce Przymierza jest 8-godzinny czas, podczas kt├│rego budowa wi─Özy zajmuje tylko 2h (nie ma zastosowania kiedy Arka zostaje przeniesiona do pozycji Fortu Goblin├│w)


    Dodatkowe zmiany dla wszystkich serwer├│w:

    • Czas produkcji w wysoko poziomowych punktach zaopatrzenia wojska zostanie zwi─Ökszony do 20%. Szczeg├│┼éowa tabela jest tutaj.
    • Koszt og┼éoszenia wojny przeciwko mniejszym Przymierzom wzro┼Ťnie, a wz├│r okre┼Ťlaj─ůcy koszt zostanie zmieniony na wzrost wyk┼éadniczy.
    • Gracze mog─ů zej┼Ť─ç tylko o 1 wysp─Ö ni┼╝ej w stosunku do najwy┼╝szej, jak─ů osi─ůgn─Öli.
    • Dodano podpowied┼║ w oknie wypowiadania wojny, pokazuj─ůc─ů, kt├│re inne przymierza s─ů ju┼╝ w stanie wojny z Twoim Przymierzem
    • Skr├│cono teksty samouczka
    • Poprawiono uk┼éad okien, zw┼éaszcza dla u┼╝ytkownik├│w mobilnych
    • Poprawiono u┼╝yteczno┼Ť─ç mobilna, np. p┼éynniejsze umieszczanie wie┼╝y, przewijanie mapy, prze┼é─ůczanie podpowiedzi kul i nie tylko
    • Scalanie przymierzy: Przymierza, kt├│re spadn─ů poni┼╝ej 7 cz┼éonk├│w, b─Öd─ů teraz automatycznie uruchamia─ç g┼éosowanie nad statusem ÔÇ×Szukam po┼é─ůczeniaÔÇŁ. Je┼Ťli g┼éosowanie zako┼äczy si─Ö sukcesem, Przymierze po┼é─ůczy si─Ö z innym Przymierzem ÔÇ×Szukaj─ůcym po┼é─ůczeniaÔÇŁ.


    Naprawa błędów (wszystkie serwery):

    • Naprawiono kilka stan├│w przycisk├│w i zak┼éadek, np. przycisk "Zako┼äcz" NAP znika teraz po anulowaniu NAP, zak┼éadki s─ů teraz wyszarzane, je┼Ťli s─ů puste, i wi─Öcej
    • Przyciski lokalizacji w przegl─ůdzie aktywnych rozejm├│w dzia┼éaj─ů teraz poprawnie
    • Samouczek: Zadanie Do┼é─ůcz do Przymierza ko┼äczy si─Ö teraz bez od┼Ťwie┼╝ania, inne mniejsze ulepszenia
    • Usuni─Öto koszt energii Arki za wypowiedzenie pierwszej wojny, podczas uczestnictwa w wojnie wypowiedzianej przez innych
    • Prze┼é─ůczenie z powrotem do zwyk┼éego trybu mapy z trybu strategii teraz poprawnie resetuje wszystkie filtry
    • Naprawiono nawigacj─Ö po czacie podczas otwierania nowego czatu prywatnego
    • Uniemo┼╝liwiono graczom, kt├│rzy zmienili przymierze, do┼é─ůczanie do atak├│w starego przymierza na nowe (w┼éasne) przymierze
    • Dodano raporty o zmianie statusu dyplomatycznego przez Wzniesienie
    • Naprawiono kilka problem├│w z g├│rnym paskiem w g┼é├│wnym interfejsie u┼╝ytkownika, kt├│ry by┼é pusty lub wy┼Ťwietla┼é nieprawid┼éowe dane
    • Statystyki ponownie otwieraj─ů si─Ö teraz na pozycji gracza zamiast na pierwszej stronie
    • Wielokrotne otwieranie okna ÔÇ×Powiadom znajomegoÔÇŁ nie powoduje ju┼╝ awarii
    • Usuni─Öto wy┼Ťwietlany czas podr├│┼╝y podczas teleportowania wata┼╝ki do portalu z funkcj─ů wysy┼éania na wart─Ö
    • Podczas zmiany Przymierzy stare powiadomienia wojenne i wpisy dotycz─ůce wie┼╝ na pasku bocznym zostan─ů usuni─Öte
    • Przymierze nowych graczy docieraj─ůcych na map─Ö jest teraz widoczne bez prze┼éadowywania gry
    • Ulepszono uk┼éad i teksty w kilku miejscach



    Dodatkowe zmiany, kt├│re b─Öd─ů po starcie s7:

    • Je┼Ťli Przymierze w stanie rozejmu lub NAP zaatakuje wie┼╝─Ö lub portal w budowie, zaatakowane Przymierze otrzyma opcj─Ö rozpocz─Öcia ÔÇ×ZemstyÔÇŁ na atakuj─ůcym Przymierzu. (Tylko S7).
      • Opcja pojawia si─Ö w momencie, gdy armia atakuj─ůca dotrze do Wie┼╝y lub Portalu, a atak NIE jest anulowany
      • Gdy opcja zadeklarowania zemsty b─Ödzie dost─Öpna, pozostanie dost─Öpna przez 24 godziny
      • NAP pozostanie aktywny do czasu og┼éoszenia wojny zemsty
      • Je┼Ťli ta opcja zostanie wybrana, zainicjowana zostanie zwyk┼éa Wojna i wszystkie Daniny zostan─ů anulowane
      • Rozpoczyna si─Ö regularne odliczanie do wojny i wojna zostaje aktywowana po zako┼äczeniu odliczania
    • Funkcja zg┼éaszania z gry s┼éownych obelg na czacie.
    • Wodzowie na warcie mog─ů by─ç u┼╝ywani tak┼╝e do ataku.


    Your Arkheim - Realms at War Team

    Witajcie,

    Jak wiecie, dzi┼Ť jest T┼éusty Czwartek.




    Mam nadziej─Ö, ┼╝e pami─Ötacie o naszej tradycji, aby w tym dniu zje┼Ť─ç chocia┼╝ 1 p─ůczka? Wszystkim w tym wyj─ůtkowym dniu ┼╝ycz─Ö: Smacznego!


    Przy okazji proponuj─Ö lu┼║n─ů zabaw─Ö. Wodzowie z Arkheim wydaj─ů si─Ö by─ç smutni. Rozweselmy ich. Mo┼╝e jak nauczymy ich je┼Ť─ç p─ůczki poczuj─ů si─Ö lepiej?

    Zach─Öcam do umieszczenia w tym w─ůtku prac ┼é─ůcz─ůcych dzie┼ä dzisiejszy z Arkheim. Mo┼╝na zatem wzi─ů─ç portret wodza i wkomponowa─ç w niego p─ůczka czy faworka. Mo┼╝na napisa─ç wiersz albo my┼Ťl, co┼Ť namalowa─ç. Zrobi─ç jaki┼Ť mem. Co tylko Wam przyjdzie do g┼éowy.


    Czy znajdzie si─Ö jaki┼Ť ┼Ťmia┼éek, co podejmie wyzwanie?

    S7 - mamy dat─Ö!

    Nast─Öpna runda Arkheim - Realms at War b─Ödzie dost─Öpna w 2 nowych j─Özykach: CZ and ES


    Zach─Öcamy tak┼╝e do zapoznania si─Ö z Poradnikiem dla Pocz─ůtkuj─ůcych


    Serdecznie zapraszamy do do┼é─ůczenia do nowej rundy Wczesnego Dost─Öpu - Serwer S7 startuje w poniedzia┼éek, 15 lutego 2021 o godzinie 11:00 czasu polskiego. Lista zmian b─Ödzie opublikowana w p├│┼║niejszym terminie.


    Wasz Zesp├│l Arkheim


    jA8IcGT.png

    126-devdiary-goblins-png



    ayj6NO7.png?2


    Z tej strzelistej konstrukcji s┼éycha─ç teraz niskie ┼Ťpiewy.

    Dumnie ozdobiona klejnotem, niesamowicie podobna do Arek z Arkheim.



    2KFXjpH.png


    Gobliny maj─ů ju┼╝ do┼Ť─ç ci─ůg┼éego wpadania w zasadzki nowych mieszka┼äc├│w Arkheim i postanowi┼éy si─Ö zjednoczy─ç!

    Pocz─ůwszy od S7, napotkasz na mapie kilka Kr├│lestw NPC: Przymierza Goblin├│w.


    W ┼Ťrodkowej i p├│┼║nej fazie gry bitwy na ni┼╝szych wyspach mog─ů czasami sta─ç si─Ö uci─ů┼╝liwe, poniewa┼╝ przerwy mi─Ödzy Przymierzami staj─ů si─Ö coraz wi─Öksze. Wraz z wprowadzeniem Przymierzy Goblin├│w dodajemy nowe atrakcyjne cele do ataku i otrzymujemy od nich cenne nagrody.


    Opr├│cz samodzielnych Wie┼╝ Goblin├│w, b─Öd─ů teraz zorganizowane ÔÇ×spo┼éeczno┼Ťci Goblin├│wÔÇŁ z wieloma Wie┼╝ami Goblin├│w rozmieszczonymi wok├│┼é tak zwanego Fortu Goblin├│w (odpowiednik Arki). Wie┼╝e Goblin├│w b─Öd─ů mia┼éy taki sam zasi─Ög wp┼éyw├│w, jak Wie┼╝e zwyk┼éych graczy, z t─ů r├│┼╝nic─ů, ┼╝e si┼éa wp┼éyw├│w b─Ödzie wynosi─ç tylko 1, co oznacza, ┼╝e wp┼éyw Wie┼╝y zwyk┼éego gracza b─Ödzie zawsze dominowa┼é nad Wie┼╝─ů Goblin├│w.


    ┼Ürednia liczba Kul i ┼╝o┼énierzy wewn─ůtrz Wie┼╝ Goblin├│w b─Ödzie taka sama, jak w samodzielnych Wie┼╝ach Goblin├│w.



    W┼éa┼Ťciwo┼Ťci Wie┼╝y Goblin├│w


    Wyspa Kule Wojsko Min. siła ataku
    Cornicula 300-450 40K+ 500
    Midiata 450-600 200K+ 2.5K
    Tragonos 600-900 350K+ 5K
    Panselon 900-1500 500K 10K



    bksrwdw.png


    Forty Goblin├│w

    Forty Goblin├│w znajduj─ů si─Ö w centralnym miejscu kom├│rki Przymierza - tam, gdzie normalnie znajdowa┼éaby si─Ö Arka gracza. Maj─ů taki sam zasi─Ög wp┼éyw├│w jak Arki, a si┼éa wp┼éyw├│w jest niesko┼äczona, co oznacza, ┼╝e terytorium wok├│┼é nich nie mo┼╝e by─ç zdominowane przez Wie┼╝e graczy. Przymierze mo┼╝e podbi─ç Fort Goblin├│w i przej─ů─ç nad nim kontrol─Ö. W ten spos├│b uzyska premi─Ö (patrz poni┼╝ej). Ponadto Przymierze mo┼╝e przenie┼Ť─ç swoj─ů Ark─Ö do Pozycji zdobytego Fortu Goblin├│w. Si┼éa Fortu Goblin├│w zale┼╝y od wyspy:

    • Cornicula: 100K
    • Midiata: 400K
    • Tragonos: 1M
    • Panselon: 2M



    Korzy┼Ťci z podboj├│w Fort├│w Goblin├│w


    Chocia┼╝ Forty Goblin├│w nie zawieraj─ů kul, zawieraj─ů inne atrakcyjne nagrody. Klikaj─ůc na Fort Goblin├│w, mo┼╝esz zobaczy─ç, jak─ů premi─Ö zyska┼éoby Twoje Przymierze po zdobyciu i utrzymaniu fortu. Ka┼╝dy gracz, kt├│ry we┼║mie udzia┼é w ataku czyszcz─ůcym Fort Goblin├│w, otrzyma losowy przedmiot. Jako┼Ť─ç i poziom przedmiotu zale┼╝y od wyspy.

    • Cornicula: Odpowiednik ┼éup├│w z Katakumb poziom 10.
    • Midiata: Odpowiednik ┼éup├│w z Katakumb poziom 20.
    • Tragonos: Odpowiednik ┼éup├│w z Katakumb poziom 30
    • Panselon: Odpowiednik ┼éup├│w z Katakumb poziom 40

    Gdy Fort zostanie zdobyty, wojska domy┼Ťlnie pozostaj─ů w Forcie. Fort Goblin├│w nale┼╝y teraz do Przymierzai pozostaje na mapie przez 5 dni, zanim zniknie. Licznik czasu zaczyna si─Ö w momencie pokonania goblin├│w i nie resetuje si─Ö, je┼Ťli w┼éa┼Ťciciel fortu si─Ö zmieni. Przymierze kontroluj─ůce Fort ma dwie opcje:

    • Utrzyma─ç kontrol─Ö nad Fortem i otrzyma─ç bonus
    • Przenie┼Ť─ç w┼éasn─ů Ark─Ö do lokalizacji Fortu (bonus zniknie w momencie przeniesienia)



    Bonusy Fortu Goblin├│w:

    Ka┼╝dy Fort Goblin├│w posiada jeden z nast─Öpuj─ůcych bonus├│w:

    • 100% szybsza produkcja jednostek piechoty, kawalerii lub artylerii w mie┼Ťcie (artyleria tylko od wyspy II)
    • +25% PD i zdobywanie Energii Duszy w bitwach (z wy┼é─ůczeniem Katakumb) i na Placach Treningowych.
    • +10% przyspieszenie wszystkich produkcji punkt├│w zaopatrzenia Przymierza

    Je┼Ťli Fort zostanie przej─Öty przez inne Przymierze, drugie Przymierze r├│wnie┼╝ natychmiast przejmuje premi─Ö na pozosta┼éy czas.



    Zmiana pozycji Arki

    Trzymaj─ůc Fort Goblin├│w, Przymierze ma mo┼╝liwo┼Ť─ç przeniesienia w┼éasnej Arki do pozycji Fortu. Ta opcja odblokowuje si─Ö tylko 72 godziny po ostatnim odrodzeniu si─Ö Przymierza (poprzez wzniesienie, odwr├│t lub pora┼╝k─Ö).


    Przeniesienie Arki do pozycji Fortu r├│wnie┼╝ liczy si─Ö jako ÔÇ×odrodzenieÔÇŁ i powoduje ponowne zainicjowanie tego 72 godzinnego czasu odnowienia.




    Proces przeniesienia:

    • Proces relokacji jest inicjowany przez g┼éosowanie Przymierza. Wi─Ökszo┼Ť─ç cz┼éonk├│w z prawem g┼éosu musi opowiedzie─ç si─Ö za relokacj─ů.
    • G┼éosowanie musi rozpocz─ů─ç si─Ö co najmniej na 32h przed znikni─Öciem Fortu.
    • G┼éosowanie mo┼╝e zosta─ç zako┼äczone przez nast─Öpuj─ůce sytuacje:
      • Przymierze straci kontrol─Ö nad Fortem Goblin├│w
      • Przymierze przeniesie si─Ö ze wzgl─Ödu na strat─Ö ostatniej wie┼╝y
      • Przymierze rozpocznie odliczanie do Wzniesienia albo zmiany lokalizacji
    • Je┼Ťli g┼éosowanie zako┼äczy si─Ö sukcesem, rozpocznie si─Ö 8-godzinne odliczanie do czasu relokacji. W tym czasie Przymierze musi zachowa─ç kontrol─Ö nad Fortem, w przeciwnym razie przeniesienie zostanie przerwane
    • Po up┼éywie 8-godzinnego odliczania Arka zostaje przeniesiona na miejsce Fortu. Wie┼╝e i portale Przymierza nie ulegaj─ů zmianie i zachowuj─ů swoje pierwotne po┼éo┼╝enie.
    • Wszystkie wojska, kt├│re stacjonowa┼éy w Arce lub w Forcie Goblin├│w na nowej pozycji, natychmiast przejd─ů do Arki na nowej pozycji. Dotyczy to r├│wnie┼╝ wszystkich wychodz─ůcych misji ze starej Arki. Zostan─ů one natychmiast anulowane, a Wodzowie zostan─ů teleportowani do nowej Arki.
      • Oddzia┼éy, kt├│re ju┼╝ dotar┼éy do celu i rozpocz─Ö┼éy proces najazdu lub podboju, zako┼äcz─ů swoje misje przed powrotem na now─ů pozycj─Ö.
    • Plac Treningowy przeniesie si─Ö na nowe miejsce A barykady Goblin├│w pojawi─ů si─Ö zgodnie z ich czasem.



    Pozycje pojawiania sie Przymierzy Goblin├│w:

    Na niekt├│rych zdefiniowanych kom├│rkach Przymierza pojawia si─Ö Fort Goblin├│w z 8 Wie┼╝ami


    • 3 w centralnej kom├│rce przymierza (pozycje 2, 7, 11)
    • 1 na innej kom├│rce Przymierza (losowa lokalizacja, gdy kom├│rka przymierza zostanie zainicjowana)

    YSB2EuN.png

    • Za ka┼╝dym razem, gdy Przymierze gracza wznosi si─Ö lub przenosi, gobliny przejmuj─ů to miejsce, a Przymierze Goblin├│w pozostaje.
      • Arka Przymierza zostaje zast─ůpiona Fortem Goblin├│w
      • 50% wie┼╝ najbli┼╝ej Arki zostaje zast─ůpionych przez Wie┼╝e Goblin├│w
      • Pozosta┼éa po┼éowa wie┼╝ zostaje usuni─Öta



    Inne zmiany:


    Wrota Wzniesienia b─Öd─ů mia┼éy teraz taki sam promie┼ä wp┼éywu jak Wie┼╝e, Wieczne Kowad┼éa b─Öd─ů mia┼éy taki sam promie┼ä wp┼éywu jak Arki / Forty, ale b─Öd─ů mia┼éy minimaln─ů si┼é─Ö (= 1).



    Mamy nadziej─Ö, ┼╝e spodobaj─ů Wam si─Ö zmiany, kt├│re zapewni─ů bardziej strategiczne wybory na mapie. Przeka┼╝cie nam swoje przemy┼Ťlenia i pytania dotycz─ůce tej nowej zawarto┼Ťci podczas Dev-Talk w pi─ůtek, 5 lutego o godzinie 16:00 CET na kanale Discord!


    ┼║r├│d┼éo: https://forum.arkheim.com/indeÔÇŽ-dev-diary-goblin-realms/


    6xr7PpJ.png?1

    Witajcie Wzniesieni,


    przygotowania do s7 trwaj─ů. Wkr├│tce rozpocznie si─Ö nowa runda gry (data jeszcze nie jest finalnie ustalona) i jak zwykle b─Öd─ů zmiany i do┼é─ůczona nowa zawarto┼Ť─ç.


    Poni┼╝ej kilka zmian, kt├│rych mo┼╝ecie si─Ö spodziewa─ç. Prosz─Ö, zapoznajcie si─Ö z nimi, a potem porozmawiajmy!


    Ponownie organizujemy Dev Talk (spotkanie tw├│rc├│w gry z graczami), aby przedyskutowa─ç na kanale Discord z graczami now─ů zawarto┼Ť─ç i zmiany.



    Nowa zawarto┼Ť─ç:

    • Przymierze Goblin├│w - wi─Öcej o tym w naszym Pami─Ötniku Developera
    • Przyspieszony rozw├│j Przymierzy:
      Na pocz─ůtku gry i za ka┼╝dym razem, gdy Przymierze si─Ö odrodzi (z powodu wzniesienia, pora┼╝ki lub relokacji), b─Ödzie ustawiony 12-godzinny licznik, podczas kt├│rego czas budowy Wie┼╝y zostanie skr├│cony z 6 do 2 godzin.


    Balans:

    • Czas produkcji wysokopoziomowych punkt├│w zaopatrzenia wojska b─Ödzie wyd┼éu┼╝ony do 20%. W poni┼╝szej tabeli mo┼╝na zobaczy─ç zmiany.
      Opis: Czasy produkcji wojskowych punkt├│w zaopatrzenia na poziomie X /kolor czerwony/ s─ů pokazane w por├│wnaniu do czas├│w produkcji wojska w budynkach na poziomie 1 (100%):
      np: Baraki na poziomie 10 produkuj─ů jednostki 3 razy szybciej ni┼╝ punkt zaopatrzenia w piechot─Ö na poziomie 10.


    SaJ57yJ.png



    Zmiany redukuj─ůce zbyt silne ataki na mniejsze Przymierza:

    • Koszt deklaracji wojny przeciwko mniejszemu przymierzu b─Ödzie zwi─Ökszony, a formu┼éa okre┼Ťlaj─ůca koszt zostanie zmieniona na wyk┼éadniczy wzrost.
    • Gracze mog─ů teraz zej┼Ť─ç tylko o 1 wysp─Ö ni┼╝ej island od dotychczas maksymalnie osi─ůgni─Ötej wyspy (np poprzez zmian─Ö Przymierza albo powrotu z nieaktywno┼Ťci)

    Wi─Öcej zmian b─Ödzie zaprezentowanych w S7 Lista Zmian, w nast─Öpnym tygodniu.





    8ZzrROr.jpg?1



    Spotkanie z tw├│rcami gry odb─Ödzie si─Ö w pi─ůtek, 5-go lutego o godzinie 16:00 czasu polskiego na kanale Discord.


    Pytania i uwagi odno┼Ťnie tych zmian mo┼╝ecie pisa─ç w tym w─ůtku i do zobaczenia w pi─ůtek!

    Wasz Zespół Arkheim - Realms at War

    Ankieta dobiegła końca. Dziękuję wszystkim za udział. Czas wyłonić zwycięzcę.


    500 szafirk├│w trafi do gracza: Yaga#II


    Zwycięzcy serdecznie gratuluję. Proszę o kontakt, celem podania nazwy awatara, abym mogła przekazać nagrodę.


    Wszystkich za┼Ť zapraszam do udzia┼éu w naszych kolejnych konkursach.

    Drodzy Wzniesieni,


    Jak wiecie, je┼Ťli dwa kr├│lestwa s─ů w stanie rozejmu lub NAP, nadal mo┼╝liwe jest atakowanie wie┼╝ lub budowanych portali. Niekt├│re Przymierza mog─ů wykorzysta─ç t─Ö mo┼╝liwo┼Ť─ç, aby zak┼é├│ci─ç spok├│j drugiego Przymierza, pomimo okresu pokoju. Przy nast─Öpnej aktualizacji wprowadzona zostanie nast─Öpuj─ůca zmiana:

    • Je┼Ťli Przymierze b─Öd─ůce w stanie rozejmu lub NAP zaatakuje wie┼╝─Ö lub portal w budowie, zaatakowane przymierze otrzyma opcj─Ö rozpocz─Öcia ÔÇ×Wojny zemstyÔÇŁ na atakuj─ůcym przymierzu.
      • Opcja pojawia si─Ö w momencie, gdy armia atakuj─ůca dotrze do Wie┼╝y lub Portalu, a atak NIE jest anulowany
      • Gdy opcja zadeklarowania zemsty b─Ödzie dost─Öpna, pozostanie dost─Öpna przez 24 godziny
      • NAP pozostanie aktywny do czasu og┼éoszenia wojny zemsty
      • Je┼Ťli ta opcja zostanie wybrana, zainicjowana zostanie zwyk┼éa Wojna i wszystkie Daniny zostan─ů anulowane
      • Rozpoczyna si─Ö regularne odliczanie do wojny. Po zako┼äczeniu odliczania wojna zostaje aktywowana


    Jak zwykle, prosimy o przes┼éanie opinii na temat tej nowej zmiany, kt├│r─ů zobaczymy na nast─Öpnym serwerze S7, w tym w─ůtku lub na Discordzie!


    Wasz Zesp├│l Arkheim



    1272-darrak-revenge-png





    O6B9Jwu.png?1

    Drodzy Gracze,


    w poprzedniej ankiecie wyrazili┼Ťcie ch─Ö─ç, aby by┼éa wi─Öksz─ů ilo┼Ť─ç konkurs├│w. Aby┼Ťcie mogli si─Ö przy tym dobrze bawi─ç, zapraszam do udzia┼éu w ankiecie dotycz─ůcej ulubionego rodzaju konkursu.


    Możecie w komentarzach dodać przykład albo uzasadnić Wasza decyzję.


    Smaczku niech dodadz─ů :sapphire: 500, kt├│re zostan─ů rozlosowane 29.01.2021 (pi─ůtek) spo┼Ťr├│d os├│b, kt├│re wezm─ů udzia┼é w tej ankiecie.

    Drodzy Gracze,


    Wraz z uruchomieniem Serwera 6 wprowadzili┼Ťmy now─ů zasad─Ö umieszczania Wie┼╝ na dowolnym prawid┼éowym miejscu w granicach w┼éasnego Przymierza. Jednak po kilku opiniach spo┼éeczno┼Ťci i wewn─Ötrznych dyskusjach uznali┼Ťmy, ┼╝e ta nowa zasada mo┼╝e by─ç problematyczna dla ┼Ťwiata Arkheim.


    S┼éyszymy Was i s┼éuchamy; dlatego te┼╝ wyniku tej wspieraj─ůcej opinii zmienimy zasad─Ö umieszczania wie┼╝ na serwerze 6 w nast─Öpnej nadchodz─ůcej aktualizacji: teraz b─Ödzie mo┼╝na budowa─ç nowe wie┼╝e tylko na wa┼╝nych pozycjach w obszarze w obr─Öbie czterech p├│l granicy Przymierza. Wie┼╝e postawione ju┼╝ przed aktualizacj─ů b─Öd─ů nadal dzia┼éa─ç jak wcze┼Ťniej.


    Przepraszamy za wszelkie niedogodno┼Ťci, jakie ta zmiana regu┼éy mo┼╝e spowodowa─ç w okresie S6. Zawsze b─Ödziemy stara─ç si─Ö robi─ç to, co najlepsze dla Arkheim - Realms at war i jeste┼Ťmy przekonani, ┼╝e w obecnej sytuacji - zanim zaczn─ů si─Ö pierwsze wojny - najlepiej, aby gra zmieni┼éa t─Ö zasad─Ö ju┼╝ teraz.



    Gra została zaktualizowana 21 stycznia o godzinie 15:00 czasu polskiego.



    1254-pasted-from-clipboard-png

    PONI┼╗EJ ZNAJDUJE SI─ś LISTA ZMIAN DLA S6
    STARTUJ─äCEGO 14 STYCZNIA 2021



    1203-s6-patch-notes-arkheim-realms-at-war-png



    Nast─Öpuj─ůce zmiany zostan─ů przej─Öte z serwera testowego::


    • Aby portale by┼éy aktywne, musz─ů by─ç po┼é─ůczone z Ark─ů przez nieprzerwane terytorium
    • Liczba rzadkich punkt├│w zaopatrzenia wok├│┼é centralnego Wiecznego Kowad┼éa zosta┼éa zwi─Ökszona do 3, premia za rzadkie punkty zaopatrzenia zosta┼éa zwi─Ökszona z 15% do 20%
    • Szybko┼Ť─ç wszystkich Wodz├│w zosta┼éa zwi─Ökszona o 15%
    • Zmniejszono koszt energii duszy dla ka┼╝dego dodatkowego ┼éadunku amuletu i runy wojennej: ┼éadunek amuletu 21% -> 18%, runa wojenna: 15% -> 12%
    • Zaopatrzenie jest teraz dostarczane do miejsca w centrum miasta i mo┼╝na je tam odebra─ç. Nie zmienia to ilo┼Ťci ani czasu dostaw, ale czyni je bardziej widocznymi.
    • Oddzia┼éy, kt├│re nie zosta┼éy jeszcze zebrane w mie┼Ťcie z punkt├│w zaopatrzenia i daniny, zostan─ů uwzgl─Ödnione w obliczeniu potencja┼éu wojennego..
    • Podwojone premie dla oddzia┼é├│w, z wyj─ůtkiem premii przeciw Goblinom u ┼╗elaznych Stra┼╝nikach i Rogatych Tornadach: zostanie ona zwi─Ökszona tylko do 70%
    • Opis funkcji Wojna i Pok├│j znajduje si─Ö tutaj: Visit the Blog, w┼é─ůczaj─ůc Pakty o nieagresji


    Zwr├│─ç uwag─Ö na nast─Öpuj─ůce zmiany w por├│wnaniu z najnowsz─ů wersj─ů Wojna & Pok├│j na serwerze testowym::

    • Ulepszony interfejs u┼╝ytkownika dla ca┼éej funkcji W&P
    • Wzniesienie anuluje wszystkie statusy dyplomatyczne i zako┼äczy si─Ö remisem bez premii do ┼üup├│w Wojennych (wojny nie b─Öd─ů ju┼╝ wygrywane przez wzniesienie)
    • Dodano wi─Öcej raport├│w przymierza, np. dla status├│w dyplomatycznych anulowanych przez Wzniesienie
    • Wypowiedzenie wojny s┼éabszym kr├│lestwom b─Ödzie teraz kosztowa─ç dodatkow─ů energi─Ö Arki
    • Po zaakceptowaniu paktu o nieagresji ruch ┼╝o┼énierzy w kierunku innego kr├│lestwa zostanie anulowany.


    R├│wnowa┼╝enie dla drzewa umiej─Ötno┼Ťci: Elf├│w

    • Zwi─Ökszono maksymaln─ů liczb─Ö jednostek piechoty z 3% do 5% (zainwestuj do 10 punkt├│w zamiast 5)
    • Zwi─Ökszono maksymaln─ů liczb─Ö jednostek Kawalerii z 3% -> 4%
    • Zwi─Ökszono maksymaln─ů liczb─Ö jednostek Artylerii z 3% -> 4%


    Dodatkowe zmiany:

    • Dodano wsparcie dla j─Özyk├│w: w┼éoski i portugalski
    • Wie┼╝e nie musz─ů ju┼╝ by─ç umieszczane na kra┼äcach Przymierza
    • Zwi─Ökszono koszt Ulepszonej Wie┼╝y. Ulepszone Wie┼╝e b─Öd─ů teraz rozszerza─ç swoje wp┼éywy o 2 pola zamiast o 1.
    • System b─Ödzie teraz sprawdza┼é co godzin─Ö, czy gracz sta┼é si─Ö nieaktywny. Gracze poni┼╝ej poziomu 10 zostan─ů usuni─Öci z Przymierza po 36 godzinach. (zamiast po 96h)
    • Podczas przekazywania darowizn gracze mog─ů teraz trzyma─ç wci┼Ťni─Öty przycisk zamiast kilkukrotnego klikania


    Przysz┼ée zmiany s─ů omawiane po naszej ostatniej rozmowie tw├│rc├│w gry ze spo┼éeczno┼Ťci─ů. Zmiany dla serwera S7 zostan─ů og┼éoszone w p├│┼║niejszym terminie. Nasz zesp├│┼é ma nadziej─Ö, ┼╝e spodobaj─ů Ci si─Ö te zmiany i zach─Öcamy do przekazania nam swojej opinii w komentarzach poni┼╝ej!


    Do zobaczenia na S6,

    Wasz Zesp├│l Arkheim

    1200-arkheim-s6-start-date-png


    ÔÜö´ŞĆ Mamy dat─Ö! ÔÜö´ŞĆ


    W nast─Öpnej rundzie Arkheim - Realms at War b─Öd─ů dost─Öpne 2 nowe j─Özyki: portugalski i w┼éoski.


    W oparciu o Wasze opinie wprowadzimy poprawki do nowego systemu Wojny i pokoju. Ostateczne informacje o zmianach pojawi─ů si─Ö w najbli┼╝szych dniach.


    -Zapraszamy na now─ů rund─Ö Arkheim - Serwer S6 startuje w czwartek, 14 stycznia 2021 o godzinie 11:00 czasu polskiego!



    Wasz Zesp├│l Arkheim

    Aktualizacja serwera testowego 05.01.2021


    - nie zebrane jednostki w mie┼Ťcie b─Öd─ů doliczane do PW. Jednostki dostarczane z pkt zaopatrzenia oraz pochodz─ůce z trybut├│w od innych Przymierzy s─ů wliczane do PW Przymierza. Trybuty, kt├│re ca┼éy czas s─ů w pkt zaopatrzenia nie licz─ů si─Ö.

    - Kilka poprawek b┼é─Öd├│w, w tym problem polegaj─ůcy na b┼é─Ödnym wy┼Ťwietlaniu portali jako roz┼é─ůczonych

    - Dodano "Pakt o nieagresji" (NAP):

    - Przymierze mo┼╝e mie─ç do 3 NAP z innymi przymierzami.

    - ┼╗─ůdanie podpisania NAP wysy┼éane jest z tego samego miejsca, co wypowiedzenie wojny

    - Po akceptacji efekt NAP jest natychmiastowy. ┼╗adne nowe ataki na przymierze nie s─ů mo┼╝liwe. Wyj─ůtek:

    Wie┼╝e i Portale w trakcie budowy mog─ů by─ç nadal podbijane.

    - Anulowanie NAP zajmuje 8h, po up┼éywie kt├│rych ataki ponownie s─ů mo┼╝liwe. Wzniesienie tak┼╝e powoduje koniec NAPa.

    - NAPY nie dzia┼éaj─ů podczas rozgrywki ko┼äcowej


    (żródło: Discord #patch-notes)

    Zaczynasz przygod─Ö z Arkehim od aplikacji. Warto chwil─Ö po┼Ťwi─Öci─ç, by ze wzgl─Öd├│w bezpiecze┼ästwa nie straci─ç dost─Öpu do swojego konta w grze. W tym celu nale┼╝y je po┼é─ůczy─ç z wersja przegl─ůdarkow─ů. Wystarczy wykona─ç poni┼╝sze kroki:


    1. Zaloguj si─Ö normalnie do gry w aplikacji.


    2. Otw├│rz "Ustawienia". Nast─Öpnie znajd┼║ opcj─Ö "Link Account", kt├│ra otworzy okno do rejestracji:



    3. Wpisz poprawnie adres e-mail i has┼éo. Adres nie mo┼╝e by─ç powi─ůzany z ┼╝adnym Twoim kontem Google i/lub iTunes. W grze nie otrzymasz potwierdzenia (pracujemy nad tym), jednak powiniene┼Ť na wskazany adres otrzyma─ç mail zatytu┼éowany "Twoja rejestracja w Arkheim"


    4. Kliknij na link aktywacyjny z wiadomo┼Ťci e-mail.


    5. U┼╝yj tych samych danych (e-mail i has┼éo ) do zalogowania si─Ö w przegl─ůdarce.


    6. W razie gdyby┼Ť z jakich┼Ť wzgl─Öd├│w zapomnia┼é, has┼éa, mo┼╝esz je zmieni─ç. -> Jak zmieni─ç has┼éo do konta

    Aby zmieni─ç has┼éo do konta nale┼╝y na stronie g┼é├│wnej arkheim.com klikn─ů─ç przycisk "Zaloguj" znajduj─ůcy si─Ö w prawym g├│rnym rogu.


    Pod przyciskiem "Zaloguj si─Ö" znajduje si─Ö link "Zapomniane has┼éo", nale┼╝y na niego klikn─ů─ç.



    W kolejnym okienku wpisujemy adres e-mail, na kt├│ry mamy zarejestrowane konto. Po potwierdzeniu sprawdzamy skrzynk─Ö e-mail i wykonujemy polecenia z otrzymanego e-maila.



    Witajcie Drodzy Gracze w Nowym Roku.


    Serwer testowy zbli┼╝a si─Ö ku ko┼äcowi. Mamy zatem okazj─Ö podsumowa─ç t─Ö now─ů funkcj─Ö w grze. Jak Wam si─Ö to podoba? Macie mo┼╝e jakie┼Ť uwagi co do systemu wojen? Co┼Ť jest dobrego, fajnego? A mo┼╝e wg Was tragiczne rozwi─ůzanie i widzieliby┼Ťcie to nieco inaczej , aby poprawi─ç grywalno┼Ť─ç? Ten w─ůtek poruszany by┼é na Discordzie, ale na forum ma mo┼╝liwo┼Ť─ç udzia┼éu wi─Öksza ilo┼Ť─ç os├│b.


    Wszelkie Wasze uwagi/propozycje innych rozwi─ůza┼ä odno┼Ťnie Wojny i Pokoju zamieszczone tu lub na Discordzie przeka┼╝─Ö do Centrali.