Posts by Agnes

    Drodzy gracze mówiący w języku polskim,


    Usługa, którą zaoferowaliśmy w ramach wsparcia gry, na forum i na kanałach Discord będzie zamknięta w językach: polskim i portugalskim.
    Nasz zespół z przyjemnością będzie nadal oferować wszystkie usługi w języku angielskim począwszy od 29 marca 2021 r. Tego samego dnia rozpocznie się następny serwer S8.



    Dlaczego zamykamy usługę w tych językach?
    Często usługi dla nowych języków są otwierane po wyraźnym zapotrzebowaniu ze strony graczy.

    Podczas wczesnego dostępu postanowiliśmy spróbować odwrotnie, ponieważ jesteśmy bardzo ciekawi, jak najlepiej zaspokajać Twoje potrzeby - nie tylko w grze, ale także na platformach społecznościowych.
    Opierając się na wynikach, istnieje bardzo małe zapotrzebowanie na działania związane z zarządzaniem społecznością lub obsługę gier dla każdego z języków. Przynajmniej na razie.


    Czy gra będzie nadal przetłumaczona na język polski?

    Tak, absolutnie! To się nie zmieni.



    Czy jeśli będzie wystarczający popyt, to czy możliwe będzie ponowne otwarcie tych usług?
    Podejmiemy taką decyzję, gdy będziemy jednocześnie uruchamiać więcej serwerów. Wciąż jesteśmy we wczesnym dostępie, a naszym głównym celem jest ulepszanie gry przed premierą.


    Co się stanie z przydatnymi przewodnikami na forum?
    Przydatne posty zmienią się w tylko do odczytu, ale na pewno pozostaną na forum, więc będziecie mieć dostęp do tych informacji. A więcej przewodników jest zawsze mile widzianych! Będziemy usuwać najmniej używane lub przestarzałe treści, aby Wasze przewodniki były łatwe do znalezienia.


    Co się stanie z polskim kanałem Discord?
    Kanał zostanie zamknięty po weekendzie, więc możecie wykorzystać ten czas na rozmowę ze swoim Community Managerem i zadawanie pytań, jeśli jakieś macie.


    Mamy nadzieję, że po premierze gry ponownie rozwiniemy nasze usługi. Wtedy nasze działania marketingowe dotrą do fal nowych graczy i będziemy mogli zaplanować dodatkowe usługi w oparciu o jasne potrzeby. Dziękujemy za dotychczasową grę i dalej razem ulepszajmy Arkheim!


    Z poważaniem,
    Flavia i Wasz zespół Arkheim



    P.S.

    Korzystając z okazji chciałam się też z Wami pożegnać. To jest ostatni mój post, jako Community Manager. Na prawdę będzie mi Was brakować. Byliście (i jesteście) wspaniałą społecznością. To był niezapomniany okres, chociaż krótki. Dziękuję Wam za wszystko.


    Pozdrawiam i życzę dożo zdrowia i sukcesów w życiu osobistym, wielu wygranych w Arkheim oraz spokojnych Świat Wielkanocnych, Smacznego Jajka i Mokrego Dyngusa.


    Flavia

    Drodzy Gracze

    Ta aktualizacja miała miejsce 10.03.2021r., o godzinie 13:00


    Naprawiliśmy kilka błędów i poprawiliśmy ogólną jakość rozgrywki.


    Oto zmiany:


    Ulepszenia:

    • Będziesz mógł zobaczyć, czy królestwo, do którego dołączasz, jest w stanie wojny
    • Zostanie dodane okienko z potwierdzeniem anulowania misji
    • Gdy opuścisz samouczek, dołączając do swojego pierwszego Przymierza, wyskakujące okienko Potwierdzenie nie będzie Cię więcej pytać, czy jesteś pewien, że chcesz „opuścić obecne Przymierze”.
    • Dodano dźwięki do tworzenia konta
    • Przyspieszono animację otwierania Księgi (animację można też teraz pominąć)
    • Dodano status online do listy znajomych w grze (można go pokazać/ukryć)
    • Poprawiono proces logowania dla aplikacji mobilnych
    • Całe terytorium Przymierza będzie lekko zabarwione na kolor obramowania (normalne ustawienia granic)
    • Terytorium sporne będzie teraz widoczne również w zredukowanym ustawieniu granicy Przymierza

    Naprawa błędów:

    • Deklaracja wojny nie spowoduje już zmiany własnego Przymierza na kolor czerwony
    • Markery na mapie znikną, jak tylko zostanie wykonana określona akcja
    • Przycisk wypowiedzenia wojny będzie wyszarzony dla królestw na innych wyspach
    • Obraz Petryfikatora w koszarach nie jest już wycięty
    • Wyłączono link do profilu w oknie „dołącz do misji”
    • Samouczek: Naprawiono błąd, w którym suwak nie mógł być przesuwany i nie znajdował się we właściwej pozycji, gdy trzeba było wyszkolić 1 żołnierza
    • Naprawiono niewyrównany tekst kapitulacji.
    • Kursor zmieni się teraz w ikonę dłoni podczas wybierania ilości żołnierzy za pomocą suwaka w budynkach wojskowych.
    • Podczas otwierania okna sprzedawanego przedmiotu wyposażonego przedmiotu, a następnie przełączania się na innego Wodza za pomocą strzałek w lewo / w prawo, przycisk nie działał. Zostało to naprawione.
    • Naprawiono kolor paska przewijania w rankingu mapy świata
    • Naprawiono błąd polegający na tym, że jako przywódca nie mogłeś głosować przez 24 godziny po utworzeniu Przymierza
    • Jeśli masz włączone automatyczne zbieranie i uruchomisz 2 zadania, które zostaną zakończone w tym samym czasie, nagrody za misje nie będą już zbierane 2 razy
    • Naprawiono błąd, w wyniku którego zasoby znajdujące się na spornym obszarze można było wzmocnić bez żadnego efektu
    • Trzy miejsca na jednostki na karcie Wodza będą teraz pokazywać siłę bojową, w tym umiejętności i przedmioty, odpowiadającą ogólnej sile bojowej Wodza
    • Naprawiono błąd, który powodował, że w niektórych przypadkach u góry okna „Witamy w Arkheim” pojawiał się samouczek
    • Naprawiono błąd animacji z „zzz” podczas pomniejszania
    • Film Cinematic Intro działa teraz płynnie we wszystkich przeglądarkach
    • FNaprawiono błędy, w których dźwięki niektórych czynności były odtwarzane wielokrotnie (zamykanie okien, wysyłanie wiadomości na czacie)


    Widze ze niektorzy gracze maja konta na innych serwerach rowniez ale nie widze sposobu zeby zaczac gre na innym serwerze jednakze musi byc jakis. Jak to zrobic?

    W wersji przeglądarkowej wszystkie dostępne światy gry znajdują się w lobby. W apce natomiast, aby dołączyć do nowego serwera/zmienić serwer gry należy kliknąć na zębate kółko a potem wybrać "Świat gry". Jest to pierwsza pozycja od góry.

    I druga rzecz: czy jest gdzies lista serwerow z datami kiedy nowa runda sie na nich rozpoczela?

    Informacje o startach serwerów znajdziesz na naszym forum, w dziale z ogłoszeniami: Polskie Forum


    Szczegółowe informacje o trwających serwerach (m.in data startu, ilość graczy on line, zarejestrowanych kont) znajdziesz w lobby. Wystarczy kliknąć na belkę z nazwą serwera w środkowej części ekranu.

    poniżej jest lista zmian dla S7
    startującego 15 lutego 2021

    1323-s7-patch-notes-png



    Poniższe zmiany będą tylko na nowych serwerach, zaczynając od S7:



    Nowa zawartość:

    • Dodano wsparcie dla 2 nowych języków: czeski i hiszpański
    • Dodano Przymierze Goblinów – więcej informacji można przeczytać tu
    • Po wzniesieniu albo przeprowadzce Przymierza jest 8-godzinny czas, podczas którego budowa więzy zajmuje tylko 2h (nie ma zastosowania kiedy Arka zostaje przeniesiona do pozycji Fortu Goblinów)


    Dodatkowe zmiany dla wszystkich serwerów:

    • Czas produkcji w wysoko poziomowych punktach zaopatrzenia wojska zostanie zwiększony do 20%. Szczegółowa tabela jest tutaj.
    • Koszt ogłoszenia wojny przeciwko mniejszym Przymierzom wzrośnie, a wzór określający koszt zostanie zmieniony na wzrost wykładniczy.
    • Gracze mogą zejść tylko o 1 wyspę niżej w stosunku do najwyższej, jaką osiągnęli.
    • Dodano podpowiedź w oknie wypowiadania wojny, pokazującą, które inne przymierza są już w stanie wojny z Twoim Przymierzem
    • Skrócono teksty samouczka
    • Poprawiono układ okien, zwłaszcza dla użytkowników mobilnych
    • Poprawiono użyteczność mobilna, np. płynniejsze umieszczanie wieży, przewijanie mapy, przełączanie podpowiedzi kul i nie tylko
    • Scalanie przymierzy: Przymierza, które spadną poniżej 7 członków, będą teraz automatycznie uruchamiać głosowanie nad statusem „Szukam połączenia”. Jeśli głosowanie zakończy się sukcesem, Przymierze połączy się z innym Przymierzem „Szukającym połączenia”.


    Naprawa błędów (wszystkie serwery):

    • Naprawiono kilka stanów przycisków i zakładek, np. przycisk "Zakończ" NAP znika teraz po anulowaniu NAP, zakładki są teraz wyszarzane, jeśli są puste, i więcej
    • Przyciski lokalizacji w przeglądzie aktywnych rozejmów działają teraz poprawnie
    • Samouczek: Zadanie Dołącz do Przymierza kończy się teraz bez odświeżania, inne mniejsze ulepszenia
    • Usunięto koszt energii Arki za wypowiedzenie pierwszej wojny, podczas uczestnictwa w wojnie wypowiedzianej przez innych
    • Przełączenie z powrotem do zwykłego trybu mapy z trybu strategii teraz poprawnie resetuje wszystkie filtry
    • Naprawiono nawigację po czacie podczas otwierania nowego czatu prywatnego
    • Uniemożliwiono graczom, którzy zmienili przymierze, dołączanie do ataków starego przymierza na nowe (własne) przymierze
    • Dodano raporty o zmianie statusu dyplomatycznego przez Wzniesienie
    • Naprawiono kilka problemów z górnym paskiem w głównym interfejsie użytkownika, który był pusty lub wyświetlał nieprawidłowe dane
    • Statystyki ponownie otwierają się teraz na pozycji gracza zamiast na pierwszej stronie
    • Wielokrotne otwieranie okna „Powiadom znajomego” nie powoduje już awarii
    • Usunięto wyświetlany czas podróży podczas teleportowania watażki do portalu z funkcją wysyłania na wartę
    • Podczas zmiany Przymierzy stare powiadomienia wojenne i wpisy dotyczące wież na pasku bocznym zostaną usunięte
    • Przymierze nowych graczy docierających na mapę jest teraz widoczne bez przeładowywania gry
    • Ulepszono układ i teksty w kilku miejscach



    Dodatkowe zmiany, które będą po starcie s7:

    • Jeśli Przymierze w stanie rozejmu lub NAP zaatakuje wieżę lub portal w budowie, zaatakowane Przymierze otrzyma opcję rozpoczęcia „Zemsty” na atakującym Przymierzu. (Tylko S7).
      • Opcja pojawia się w momencie, gdy armia atakująca dotrze do Wieży lub Portalu, a atak NIE jest anulowany
      • Gdy opcja zadeklarowania zemsty będzie dostępna, pozostanie dostępna przez 24 godziny
      • NAP pozostanie aktywny do czasu ogłoszenia wojny zemsty
      • Jeśli ta opcja zostanie wybrana, zainicjowana zostanie zwykła Wojna i wszystkie Daniny zostaną anulowane
      • Rozpoczyna się regularne odliczanie do wojny i wojna zostaje aktywowana po zakończeniu odliczania
    • Funkcja zgłaszania z gry słownych obelg na czacie.
    • Wodzowie na warcie mogą być używani także do ataku.


    Your Arkheim - Realms at War Team

    Witajcie,

    Jak wiecie, dziś jest Tłusty Czwartek.




    Mam nadzieję, że pamiętacie o naszej tradycji, aby w tym dniu zjeść chociaż 1 pączka? Wszystkim w tym wyjątkowym dniu życzę: Smacznego!


    Przy okazji proponuję luźną zabawę. Wodzowie z Arkheim wydają się być smutni. Rozweselmy ich. Może jak nauczymy ich jeść pączki poczują się lepiej?

    Zachęcam do umieszczenia w tym wątku prac łączących dzień dzisiejszy z Arkheim. Można zatem wziąć portret wodza i wkomponować w niego pączka czy faworka. Można napisać wiersz albo myśl, coś namalować. Zrobić jakiś mem. Co tylko Wam przyjdzie do głowy.


    Czy znajdzie się jakiś śmiałek, co podejmie wyzwanie?

    S7 - mamy datę!

    Następna runda Arkheim - Realms at War będzie dostępna w 2 nowych językach: CZ and ES


    Zachęcamy także do zapoznania się z Poradnikiem dla Początkujących


    Serdecznie zapraszamy do dołączenia do nowej rundy Wczesnego Dostępu - Serwer S7 startuje w poniedziałek, 15 lutego 2021 o godzinie 11:00 czasu polskiego. Lista zmian będzie opublikowana w późniejszym terminie.


    Wasz Zespól Arkheim


    jA8IcGT.png

    126-devdiary-goblins-png



    ayj6NO7.png?2


    Z tej strzelistej konstrukcji słychać teraz niskie śpiewy.

    Dumnie ozdobiona klejnotem, niesamowicie podobna do Arek z Arkheim.



    2KFXjpH.png


    Gobliny mają już dość ciągłego wpadania w zasadzki nowych mieszkańców Arkheim i postanowiły się zjednoczyć!

    Począwszy od S7, napotkasz na mapie kilka Królestw NPC: Przymierza Goblinów.


    W środkowej i późnej fazie gry bitwy na niższych wyspach mogą czasami stać się uciążliwe, ponieważ przerwy między Przymierzami stają się coraz większe. Wraz z wprowadzeniem Przymierzy Goblinów dodajemy nowe atrakcyjne cele do ataku i otrzymujemy od nich cenne nagrody.


    Oprócz samodzielnych Wież Goblinów, będą teraz zorganizowane „społeczności Goblinów” z wieloma Wieżami Goblinów rozmieszczonymi wokół tak zwanego Fortu Goblinów (odpowiednik Arki). Wieże Goblinów będą miały taki sam zasięg wpływów, jak Wieże zwykłych graczy, z tą różnicą, że siła wpływów będzie wynosić tylko 1, co oznacza, że wpływ Wieży zwykłego gracza będzie zawsze dominował nad Wieżą Goblinów.


    Średnia liczba Kul i żołnierzy wewnątrz Wież Goblinów będzie taka sama, jak w samodzielnych Wieżach Goblinów.



    Właściwości Wieży Goblinów


    Wyspa Kule Wojsko Min. siła ataku
    Cornicula 300-450 40K+ 500
    Midiata 450-600 200K+ 2.5K
    Tragonos 600-900 350K+ 5K
    Panselon 900-1500 500K 10K



    bksrwdw.png


    Forty Goblinów

    Forty Goblinów znajdują się w centralnym miejscu komórki Przymierza - tam, gdzie normalnie znajdowałaby się Arka gracza. Mają taki sam zasięg wpływów jak Arki, a siła wpływów jest nieskończona, co oznacza, że terytorium wokół nich nie może być zdominowane przez Wieże graczy. Przymierze może podbić Fort Goblinów i przejąć nad nim kontrolę. W ten sposób uzyska premię (patrz poniżej). Ponadto Przymierze może przenieść swoją Arkę do Pozycji zdobytego Fortu Goblinów. Siła Fortu Goblinów zależy od wyspy:

    • Cornicula: 100K
    • Midiata: 400K
    • Tragonos: 1M
    • Panselon: 2M



    Korzyści z podbojów Fortów Goblinów


    Chociaż Forty Goblinów nie zawierają kul, zawierają inne atrakcyjne nagrody. Klikając na Fort Goblinów, możesz zobaczyć, jaką premię zyskałoby Twoje Przymierze po zdobyciu i utrzymaniu fortu. Każdy gracz, który weźmie udział w ataku czyszczącym Fort Goblinów, otrzyma losowy przedmiot. Jakość i poziom przedmiotu zależy od wyspy.

    • Cornicula: Odpowiednik łupów z Katakumb poziom 10.
    • Midiata: Odpowiednik łupów z Katakumb poziom 20.
    • Tragonos: Odpowiednik łupów z Katakumb poziom 30
    • Panselon: Odpowiednik łupów z Katakumb poziom 40

    Gdy Fort zostanie zdobyty, wojska domyślnie pozostają w Forcie. Fort Goblinów należy teraz do Przymierzai pozostaje na mapie przez 5 dni, zanim zniknie. Licznik czasu zaczyna się w momencie pokonania goblinów i nie resetuje się, jeśli właściciel fortu się zmieni. Przymierze kontrolujące Fort ma dwie opcje:

    • Utrzymać kontrolę nad Fortem i otrzymać bonus
    • Przenieść własną Arkę do lokalizacji Fortu (bonus zniknie w momencie przeniesienia)



    Bonusy Fortu Goblinów:

    Każdy Fort Goblinów posiada jeden z następujących bonusów:

    • 100% szybsza produkcja jednostek piechoty, kawalerii lub artylerii w mieście (artyleria tylko od wyspy II)
    • +25% PD i zdobywanie Energii Duszy w bitwach (z wyłączeniem Katakumb) i na Placach Treningowych.
    • +10% przyspieszenie wszystkich produkcji punktów zaopatrzenia Przymierza

    Jeśli Fort zostanie przejęty przez inne Przymierze, drugie Przymierze również natychmiast przejmuje premię na pozostały czas.



    Zmiana pozycji Arki

    Trzymając Fort Goblinów, Przymierze ma możliwość przeniesienia własnej Arki do pozycji Fortu. Ta opcja odblokowuje się tylko 72 godziny po ostatnim odrodzeniu się Przymierza (poprzez wzniesienie, odwrót lub porażkę).


    Przeniesienie Arki do pozycji Fortu również liczy się jako „odrodzenie” i powoduje ponowne zainicjowanie tego 72 godzinnego czasu odnowienia.




    Proces przeniesienia:

    • Proces relokacji jest inicjowany przez głosowanie Przymierza. Większość członków z prawem głosu musi opowiedzieć się za relokacją.
    • Głosowanie musi rozpocząć się co najmniej na 32h przed zniknięciem Fortu.
    • Głosowanie może zostać zakończone przez następujące sytuacje:
      • Przymierze straci kontrolę nad Fortem Goblinów
      • Przymierze przeniesie się ze względu na stratę ostatniej wieży
      • Przymierze rozpocznie odliczanie do Wzniesienia albo zmiany lokalizacji
    • Jeśli głosowanie zakończy się sukcesem, rozpocznie się 8-godzinne odliczanie do czasu relokacji. W tym czasie Przymierze musi zachować kontrolę nad Fortem, w przeciwnym razie przeniesienie zostanie przerwane
    • Po upływie 8-godzinnego odliczania Arka zostaje przeniesiona na miejsce Fortu. Wieże i portale Przymierza nie ulegają zmianie i zachowują swoje pierwotne położenie.
    • Wszystkie wojska, które stacjonowały w Arce lub w Forcie Goblinów na nowej pozycji, natychmiast przejdą do Arki na nowej pozycji. Dotyczy to również wszystkich wychodzących misji ze starej Arki. Zostaną one natychmiast anulowane, a Wodzowie zostaną teleportowani do nowej Arki.
      • Oddziały, które już dotarły do celu i rozpoczęły proces najazdu lub podboju, zakończą swoje misje przed powrotem na nową pozycję.
    • Plac Treningowy przeniesie się na nowe miejsce A barykady Goblinów pojawią się zgodnie z ich czasem.



    Pozycje pojawiania sie Przymierzy Goblinów:

    Na niektórych zdefiniowanych komórkach Przymierza pojawia się Fort Goblinów z 8 Wieżami


    • 3 w centralnej komórce przymierza (pozycje 2, 7, 11)
    • 1 na innej komórce Przymierza (losowa lokalizacja, gdy komórka przymierza zostanie zainicjowana)

    YSB2EuN.png

    • Za każdym razem, gdy Przymierze gracza wznosi się lub przenosi, gobliny przejmują to miejsce, a Przymierze Goblinów pozostaje.
      • Arka Przymierza zostaje zastąpiona Fortem Goblinów
      • 50% wież najbliżej Arki zostaje zastąpionych przez Wieże Goblinów
      • Pozostała połowa wież zostaje usunięta



    Inne zmiany:


    Wrota Wzniesienia będą miały teraz taki sam promień wpływu jak Wieże, Wieczne Kowadła będą miały taki sam promień wpływu jak Arki / Forty, ale będą miały minimalną siłę (= 1).



    Mamy nadzieję, że spodobają Wam się zmiany, które zapewnią bardziej strategiczne wybory na mapie. Przekażcie nam swoje przemyślenia i pytania dotyczące tej nowej zawartości podczas Dev-Talk w piątek, 5 lutego o godzinie 16:00 CET na kanale Discord!


    źródło: Dev-Diary: Goblin Realms


    6xr7PpJ.png?1

    Witajcie Wzniesieni,


    przygotowania do s7 trwają. Wkrótce rozpocznie się nowa runda gry (data jeszcze nie jest finalnie ustalona) i jak zwykle będą zmiany i dołączona nowa zawartość.


    Poniżej kilka zmian, których możecie się spodziewać. Proszę, zapoznajcie się z nimi, a potem porozmawiajmy!


    Ponownie organizujemy Dev Talk (spotkanie twórców gry z graczami), aby przedyskutować na kanale Discord z graczami nową zawartość i zmiany.



    Nowa zawartość:

    • Przymierze Goblinów - więcej o tym w naszym Pamiętniku Developera
    • Przyspieszony rozwój Przymierzy:
      Na początku gry i za każdym razem, gdy Przymierze się odrodzi (z powodu wzniesienia, porażki lub relokacji), będzie ustawiony 12-godzinny licznik, podczas którego czas budowy Wieży zostanie skrócony z 6 do 2 godzin.


    Balans:

    • Czas produkcji wysokopoziomowych punktów zaopatrzenia wojska będzie wydłużony do 20%. W poniższej tabeli można zobaczyć zmiany.
      Opis: Czasy produkcji wojskowych punktów zaopatrzenia na poziomie X /kolor czerwony/ są pokazane w porównaniu do czasów produkcji wojska w budynkach na poziomie 1 (100%):
      np: Baraki na poziomie 10 produkują jednostki 3 razy szybciej niż punkt zaopatrzenia w piechotę na poziomie 10.


    SaJ57yJ.png



    Zmiany redukujące zbyt silne ataki na mniejsze Przymierza:

    • Koszt deklaracji wojny przeciwko mniejszemu przymierzu będzie zwiększony, a formuła określająca koszt zostanie zmieniona na wykładniczy wzrost.
    • Gracze mogą teraz zejść tylko o 1 wyspę niżej island od dotychczas maksymalnie osiągniętej wyspy (np poprzez zmianę Przymierza albo powrotu z nieaktywności)

    Więcej zmian będzie zaprezentowanych w S7 Lista Zmian, w następnym tygodniu.





    8ZzrROr.jpg?1



    Spotkanie z twórcami gry odbędzie się w piątek, 5-go lutego o godzinie 16:00 czasu polskiego na kanale Discord.


    Pytania i uwagi odnośnie tych zmian możecie pisać w tym wątku i do zobaczenia w piątek!

    Wasz Zespół Arkheim - Realms at War

    Ankieta dobiegła końca. Dziękuję wszystkim za udział. Czas wyłonić zwycięzcę.


    500 szafirków trafi do gracza: Yaga#II


    Zwycięzcy serdecznie gratuluję. Proszę o kontakt, celem podania nazwy awatara, abym mogła przekazać nagrodę.


    Wszystkich zaś zapraszam do udziału w naszych kolejnych konkursach.

    Drodzy Wzniesieni,


    Jak wiecie, jeśli dwa królestwa są w stanie rozejmu lub NAP, nadal możliwe jest atakowanie wież lub budowanych portali. Niektóre Przymierza mogą wykorzystać tę możliwość, aby zakłócić spokój drugiego Przymierza, pomimo okresu pokoju. Przy następnej aktualizacji wprowadzona zostanie następująca zmiana:

    • Jeśli Przymierze będące w stanie rozejmu lub NAP zaatakuje wieżę lub portal w budowie, zaatakowane przymierze otrzyma opcję rozpoczęcia „Wojny zemsty” na atakującym przymierzu.
      • Opcja pojawia się w momencie, gdy armia atakująca dotrze do Wieży lub Portalu, a atak NIE jest anulowany
      • Gdy opcja zadeklarowania zemsty będzie dostępna, pozostanie dostępna przez 24 godziny
      • NAP pozostanie aktywny do czasu ogłoszenia wojny zemsty
      • Jeśli ta opcja zostanie wybrana, zainicjowana zostanie zwykła Wojna i wszystkie Daniny zostaną anulowane
      • Rozpoczyna się regularne odliczanie do wojny. Po zakończeniu odliczania wojna zostaje aktywowana


    Jak zwykle, prosimy o przesłanie opinii na temat tej nowej zmiany, którą zobaczymy na następnym serwerze S7, w tym wątku lub na Discordzie!


    Wasz Zespól Arkheim



    1272-darrak-revenge-png





    O6B9Jwu.png?1

    Drodzy Gracze,


    w poprzedniej ankiecie wyraziliście chęć, aby była większą ilość konkursów. Abyście mogli się przy tym dobrze bawić, zapraszam do udziału w ankiecie dotyczącej ulubionego rodzaju konkursu.


    Możecie w komentarzach dodać przykład albo uzasadnić Wasza decyzję.


    Smaczku niech dodadzą :sapphire: 500, które zostaną rozlosowane 29.01.2021 (piątek) spośród osób, które wezmą udział w tej ankiecie.

    Drodzy Gracze,


    Wraz z uruchomieniem Serwera 6 wprowadziliśmy nową zasadę umieszczania Wież na dowolnym prawidłowym miejscu w granicach własnego Przymierza. Jednak po kilku opiniach społeczności i wewnętrznych dyskusjach uznaliśmy, że ta nowa zasada może być problematyczna dla świata Arkheim.


    Słyszymy Was i słuchamy; dlatego też wyniku tej wspierającej opinii zmienimy zasadę umieszczania wież na serwerze 6 w następnej nadchodzącej aktualizacji: teraz będzie można budować nowe wieże tylko na ważnych pozycjach w obszarze w obrębie czterech pól granicy Przymierza. Wieże postawione już przed aktualizacją będą nadal działać jak wcześniej.


    Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie ta zmiana reguły może spowodować w okresie S6. Zawsze będziemy starać się robić to, co najlepsze dla Arkheim - Realms at war i jesteśmy przekonani, że w obecnej sytuacji - zanim zaczną się pierwsze wojny - najlepiej, aby gra zmieniła tę zasadę już teraz.



    Gra została zaktualizowana 21 stycznia o godzinie 15:00 czasu polskiego.



    1254-pasted-from-clipboard-png

    PONIŻEJ ZNAJDUJE SIĘ LISTA ZMIAN DLA S6
    STARTUJĄCEGO 14 STYCZNIA 2021



    1203-s6-patch-notes-arkheim-realms-at-war-png



    Następujące zmiany zostaną przejęte z serwera testowego::


    • Aby portale były aktywne, muszą być połączone z Arką przez nieprzerwane terytorium
    • Liczba rzadkich punktów zaopatrzenia wokół centralnego Wiecznego Kowadła została zwiększona do 3, premia za rzadkie punkty zaopatrzenia została zwiększona z 15% do 20%
    • Szybkość wszystkich Wodzów została zwiększona o 15%
    • Zmniejszono koszt energii duszy dla każdego dodatkowego ładunku amuletu i runy wojennej: ładunek amuletu 21% -> 18%, runa wojenna: 15% -> 12%
    • Zaopatrzenie jest teraz dostarczane do miejsca w centrum miasta i można je tam odebrać. Nie zmienia to ilości ani czasu dostaw, ale czyni je bardziej widocznymi.
    • Oddziały, które nie zostały jeszcze zebrane w mieście z punktów zaopatrzenia i daniny, zostaną uwzględnione w obliczeniu potencjału wojennego..
    • Podwojone premie dla oddziałów, z wyjątkiem premii przeciw Goblinom u Żelaznych Strażnikach i Rogatych Tornadach: zostanie ona zwiększona tylko do 70%
    • Opis funkcji Wojna i Pokój znajduje się tutaj: Visit the Blog, włączając Pakty o nieagresji


    Zwróć uwagę na następujące zmiany w porównaniu z najnowszą wersją Wojna & Pokój na serwerze testowym::

    • Ulepszony interfejs użytkownika dla całej funkcji W&P
    • Wzniesienie anuluje wszystkie statusy dyplomatyczne i zakończy się remisem bez premii do Łupów Wojennych (wojny nie będą już wygrywane przez wzniesienie)
    • Dodano więcej raportów przymierza, np. dla statusów dyplomatycznych anulowanych przez Wzniesienie
    • Wypowiedzenie wojny słabszym królestwom będzie teraz kosztować dodatkową energię Arki
    • Po zaakceptowaniu paktu o nieagresji ruch żołnierzy w kierunku innego królestwa zostanie anulowany.


    Równoważenie dla drzewa umiejętności: Elfów

    • Zwiększono maksymalną liczbę jednostek piechoty z 3% do 5% (zainwestuj do 10 punktów zamiast 5)
    • Zwiększono maksymalną liczbę jednostek Kawalerii z 3% -> 4%
    • Zwiększono maksymalną liczbę jednostek Artylerii z 3% -> 4%


    Dodatkowe zmiany:

    • Dodano wsparcie dla języków: włoski i portugalski
    • Wieże nie muszą już być umieszczane na krańcach Przymierza
    • Zwiększono koszt Ulepszonej Wieży. Ulepszone Wieże będą teraz rozszerzać swoje wpływy o 2 pola zamiast o 1.
    • System będzie teraz sprawdzał co godzinę, czy gracz stał się nieaktywny. Gracze poniżej poziomu 10 zostaną usunięci z Przymierza po 36 godzinach. (zamiast po 96h)
    • Podczas przekazywania darowizn gracze mogą teraz trzymać wciśnięty przycisk zamiast kilkukrotnego klikania


    Przyszłe zmiany są omawiane po naszej ostatniej rozmowie twórców gry ze społecznością. Zmiany dla serwera S7 zostaną ogłoszone w późniejszym terminie. Nasz zespół ma nadzieję, że spodobają Ci się te zmiany i zachęcamy do przekazania nam swojej opinii w komentarzach poniżej!


    Do zobaczenia na S6,

    Wasz Zespól Arkheim

    1200-arkheim-s6-start-date-png


    ⚔️ Mamy datę! ⚔️


    W następnej rundzie Arkheim - Realms at War będą dostępne 2 nowe języki: portugalski i włoski.


    W oparciu o Wasze opinie wprowadzimy poprawki do nowego systemu Wojny i pokoju. Ostateczne informacje o zmianach pojawią się w najbliższych dniach.


    -Zapraszamy na nową rundę Arkheim - Serwer S6 startuje w czwartek, 14 stycznia 2021 o godzinie 11:00 czasu polskiego!



    Wasz Zespól Arkheim

    Aktualizacja serwera testowego 05.01.2021


    - nie zebrane jednostki w mieście będą doliczane do PW. Jednostki dostarczane z pkt zaopatrzenia oraz pochodzące z trybutów od innych Przymierzy są wliczane do PW Przymierza. Trybuty, które cały czas są w pkt zaopatrzenia nie liczą się.

    - Kilka poprawek błędów, w tym problem polegający na błędnym wyświetlaniu portali jako rozłączonych

    - Dodano "Pakt o nieagresji" (NAP):

    - Przymierze może mieć do 3 NAP z innymi przymierzami.

    - Żądanie podpisania NAP wysyłane jest z tego samego miejsca, co wypowiedzenie wojny

    - Po akceptacji efekt NAP jest natychmiastowy. Żadne nowe ataki na przymierze nie są możliwe. Wyjątek:

    Wieże i Portale w trakcie budowy mogą być nadal podbijane.

    - Anulowanie NAP zajmuje 8h, po upływie których ataki ponownie są możliwe. Wzniesienie także powoduje koniec NAPa.

    - NAPY nie działają podczas rozgrywki końcowej


    (żródło: Discord #patch-notes)

    Zaczynasz przygodę z Arkehim od aplikacji. Warto chwilę poświęcić, by ze względów bezpieczeństwa nie stracić dostępu do swojego konta w grze. W tym celu należy je połączyć z wersja przeglądarkową. Wystarczy wykonać poniższe kroki:


    1. Zaloguj się normalnie do gry w aplikacji.


    2. Otwórz "Ustawienia". Następnie znajdź opcję "Link Account", która otworzy okno do rejestracji:



    3. Wpisz poprawnie adres e-mail i hasło. Adres nie może być powiązany z żadnym Twoim kontem Google i/lub iTunes. W grze nie otrzymasz potwierdzenia (pracujemy nad tym), jednak powinieneś na wskazany adres otrzymać mail zatytułowany "Twoja rejestracja w Arkheim"


    4. Kliknij na link aktywacyjny z wiadomości e-mail.


    5. Użyj tych samych danych (e-mail i hasło ) do zalogowania się w przeglądarce.


    6. W razie gdybyś z jakichś względów zapomniał, hasła, możesz je zmienić. -> Jak zmienić hasło do konta