PONIŻEJ ZNAJDUJE SIĘ LISTA ZMIAN DLA S6
STARTUJĄCEGO 14 STYCZNIA 2021
Następujące zmiany zostaną przejęte z serwera testowego::
- Aby portale były aktywne, muszą być połączone z Arką przez nieprzerwane terytorium
- Liczba rzadkich punktów zaopatrzenia wokół centralnego Wiecznego Kowadła została zwiększona do 3, premia za rzadkie punkty zaopatrzenia została zwiększona z 15% do 20%
- Szybkość wszystkich Wodzów została zwiększona o 15%
- Zmniejszono koszt energii duszy dla każdego dodatkowego ładunku amuletu i runy wojennej: ładunek amuletu 21% -> 18%, runa wojenna: 15% -> 12%
- Zaopatrzenie jest teraz dostarczane do miejsca w centrum miasta i można je tam odebrać. Nie zmienia to ilości ani czasu dostaw, ale czyni je bardziej widocznymi.
- Oddziały, które nie zostały jeszcze zebrane w mieście z punktów zaopatrzenia i daniny, zostaną uwzględnione w obliczeniu potencjału wojennego..
- Podwojone premie dla oddziałów, z wyjątkiem premii przeciw Goblinom u Żelaznych Strażnikach i Rogatych Tornadach: zostanie ona zwiększona tylko do 70%
- Opis funkcji Wojna i Pokój znajduje się tutaj: Visit the Blog, włączając Pakty o nieagresji
Zwróć uwagę na następujące zmiany w porównaniu z najnowszą wersją Wojna & Pokój na serwerze testowym::
- Ulepszony interfejs użytkownika dla całej funkcji W&P
- Wzniesienie anuluje wszystkie statusy dyplomatyczne i zakończy się remisem bez premii do Łupów Wojennych (wojny nie będą już wygrywane przez wzniesienie)
- Dodano więcej raportów przymierza, np. dla statusów dyplomatycznych anulowanych przez Wzniesienie
- Wypowiedzenie wojny słabszym królestwom będzie teraz kosztować dodatkową energię Arki
- Po zaakceptowaniu paktu o nieagresji ruch żołnierzy w kierunku innego królestwa zostanie anulowany.
Równoważenie dla drzewa umiejętności: Elfów
- Zwiększono maksymalną liczbę jednostek piechoty z 3% do 5% (zainwestuj do 10 punktów zamiast 5)
- Zwiększono maksymalną liczbę jednostek Kawalerii z 3% -> 4%
- Zwiększono maksymalną liczbę jednostek Artylerii z 3% -> 4%
Dodatkowe zmiany:
- Dodano wsparcie dla języków: włoski i portugalski
- Wieże nie muszą już być umieszczane na krańcach Przymierza
- Zwiększono koszt Ulepszonej Wieży. Ulepszone Wieże będą teraz rozszerzać swoje wpływy o 2 pola zamiast o 1.
- System będzie teraz sprawdzał co godzinę, czy gracz stał się nieaktywny. Gracze poniżej poziomu 10 zostaną usunięci z Przymierza po 36 godzinach. (zamiast po 96h)
- Podczas przekazywania darowizn gracze mogą teraz trzymać wciśnięty przycisk zamiast kilkukrotnego klikania
Przyszłe zmiany są omawiane po naszej ostatniej rozmowie twórców gry ze społecznością. Zmiany dla serwera S7 zostaną ogłoszone w późniejszym terminie. Nasz zespół ma nadzieję, że spodobają Ci się te zmiany i zachęcamy do przekazania nam swojej opinii w komentarzach poniżej!
Do zobaczenia na S6,
Wasz Zespól Arkheim