Uwaga: te informacje dotyczą tylko serwera testowego Wojna i pokój,
z jednym wyjątkiem: "moc Arki" zostanie również przemianowana na „Chwała” na S5.
Lista zmian serwera testowego - Wojna i pokój
Ogólne zmiany:
- 3x prędkość serwera (wpływa na czas produkcji, budowy, najazdów i podboju)
- 2x prędkość żołnierzy (ruchy Wodzów na mapie)
- Czasy takie jak wypowiedzenie wojny / czas trwania wojny pozostaną niezmienione
- Daty faz księżyca dla serwera testowego można znaleźć tutaj: serwer testowy War & Peace
- Sklep zostanie zamknięty, zamiast tego gracze otrzymają na starcie Szafiry, a podczas rundy otrzymają więcej
- Aby portale były aktywne, muszą być połączone z Arką przez nieprzerwane terytorium
- Liczba rzadkich punktów zaopatrzenia wokół centralnego Wiecznego Kowadła zostanie zwiększona do 3, premia za rzadkie zaopatrzenie zostanie zwiększona z 15% -> 20%
- Prędkość Wodza została zwiększona o 15% u wszystkich wodzów (oprócz ogólnej 2x szybkości serwera testowego)
- Zmniejszono koszt energii duszy dla każdego dodatkowego ładunku amuletu i runy wodza: Ładunek amulotu 21% -> 18%, Runa wodza: 15% -> 12%
- Zapasy są teraz dostarczane do miejsca w centrum twojego miasta i można je tam odebrać. Nie zmienia to ilości ani czasu dostaw, ale czyni je bardziej widocznymi.
Godne uwagi zmiany w dzienniku dewelopera:
- Wojny można ogłaszać od Midiata (wyspa II).
- Status NAP wymieniony w dzienniku dewelopera nie jest w pełni zaimplementowany. Po wojnie nastąpi automatyczne zawieszenie broni tylko na 5 dni, ale pakt o nieagresji nie może być odtąd zawarty ręcznie w ramach porozumienia dyplomatycznego.
- Cele wojenne nie będą już wybierane. Oba cele (kule łupieżcze / wieża zdobywania) są zawsze aktywne, pierwszy z nich kończy wojnę. (Nadal jest to wspomniane w dzienniku deweloperów)
- Poddanie się jest możliwe już po 48 godzinach. W 8-godzinnym okresie kapitulacji wojna może zostać wygrana przez drugą stronę, co oznacza, że zakończy się wcześniej.
- Należy pamiętać, że nie można wypowiedzieć wojny, jeśli jedno z królestw nie spełnia minimalnych wymagań (2000 kul / 6 wież). Przepełnione kule liczą się do minimum.
- Gdy 5 dni wojny minie bez zwycięzcy, Przymierze, które ogłosiło wojnę, przegrywa. Początek Finału jest teraz jedynym wydarzeniem powodującym remis między dwoma Przymierzami.
- Przymierze, któremu uda się wznieść podczas wojny, wygrywa automatycznie. Wojny nie można wypowiedzieć podczas wznoszenia się, a wojny w deklaracji zostaną anulowane, gdy jedno Przymierze wzniesie się w okresie deklaracji.
- Przymierze, które wygra wojnę przez wzniesienie, nie otrzyma jednak Trybytu, ponieważ Trybuty mają zastosowanie tylko do Przytmierzy na tej samej wyspie. Wszystkie statusy dyplomatyczne są neutralizowane po wzniesieniu).
- Energia Arki (dawniej nazywana „Energią Duszy Królestwa”) będzie resetowana przy każdym wzniesieniu
- Gracze mogą teraz dołączyć do Przymierza podczas wojny, jednak tylko gracze, którzy byli w Przymierzu nieprzerwanie od początku do końca wojny, otrzymają skrzynię wojenną.
- Zmieniono formułę skrzyni wojennej: zwycięzca otrzymuje teraz premię w wysokości 50% pomnożoną przez poprzednią część. Wcześniej był to dodatkowy bonus + 20% dla zwycięzcy i -20% dla przegranego Przymierza.
- Ostateczna zawartość skrzyni wojennej jest zawsze podzielona przez 15, niezależnie od kwalifikujących się członków Przymierza w momencie zakończenia wojny.
- „Skrzynia trybutu” jest zintegrowana z nowym miejscem dostawy w centrum wioski i można ją tam odebrać
- Zwój „Nagła Pomoc” nie może być używany na Trybutach
- Po każdej wojnie, wraz ze Skrzynią Wojennym, każdy gracz zwycięskiego Przymierza otrzymuje epicką księgę. Każdy gracz przegrywającego Przymierza otrzymuje niezwykłą księgę.
Definicje terminów w grze:
- Energia Duszy Królestwa zmienia się w Energię Arki
- Moc Arki zmienia sie w Chwałę
- Improve Towers changes into Tower Enhancement
- Concede changes into Surrender
- Wojna pozostaje Wojną
- Trybuty pozostaja Trybutami
- Rozejm pozostaje Rozejmem
Tekst oryginalny dostępny jest tu: 11.12.2020 Test server Update