Lista zmian - Serwer testowy Wojna i Pokój

  • Uwaga: te informacje dotyczą tylko serwera testowego Wojna i pokój,
    z jednym wyjątkiem: "moc Arki" zostanie również przemianowana na „Chwała” na S5.

    Lista zmian serwera testowego - Wojna i pokój

    Ogólne zmiany:

    • 3x prędkość serwera (wpływa na czas produkcji, budowy, najazdów i podboju)
    • 2x prędkość żołnierzy (ruchy Wodzów na mapie)
    • Czasy takie jak wypowiedzenie wojny / czas trwania wojny pozostaną niezmienione
    • Daty faz księżyca dla serwera testowego można znaleźć tutaj: serwer testowy War & Peace
    • Sklep zostanie zamknięty, zamiast tego gracze otrzymają na starcie Szafiry, a podczas rundy otrzymają więcej
    • Aby portale były aktywne, muszą być połączone z Arką przez nieprzerwane terytorium
    • Liczba rzadkich punktów zaopatrzenia wokół centralnego Wiecznego Kowadła zostanie zwiększona do 3, premia za rzadkie zaopatrzenie zostanie zwiększona z 15% -> 20%
    • Prędkość Wodza została zwiększona o 15% u wszystkich wodzów (oprócz ogólnej 2x szybkości serwera testowego)
    • Zmniejszono koszt energii duszy dla każdego dodatkowego ładunku amuletu i runy wodza: Ładunek amulotu 21% -> 18%, Runa wodza: 15% -> 12%
    • Zapasy są teraz dostarczane do miejsca w centrum twojego miasta i można je tam odebrać. Nie zmienia to ilości ani czasu dostaw, ale czyni je bardziej widocznymi.


    Godne uwagi zmiany w dzienniku dewelopera:

    • Wojny można ogłaszać od Midiata (wyspa II).
    • Status NAP wymieniony w dzienniku dewelopera nie jest w pełni zaimplementowany. Po wojnie nastąpi automatyczne zawieszenie broni tylko na 5 dni, ale pakt o nieagresji nie może być odtąd zawarty ręcznie w ramach porozumienia dyplomatycznego.
    • Cele wojenne nie będą już wybierane. Oba cele (kule łupieżcze / wieża zdobywania) są zawsze aktywne, pierwszy z nich kończy wojnę. (Nadal jest to wspomniane w dzienniku deweloperów)
    • Poddanie się jest możliwe już po 48 godzinach. W 8-godzinnym okresie kapitulacji wojna może zostać wygrana przez drugą stronę, co oznacza, że zakończy się wcześniej.
    • Należy pamiętać, że nie można wypowiedzieć wojny, jeśli jedno z królestw nie spełnia minimalnych wymagań (2000 kul / 6 wież). Przepełnione kule liczą się do minimum.
    • Gdy 5 dni wojny minie bez zwycięzcy, Przymierze, które ogłosiło wojnę, przegrywa. Początek Finału jest teraz jedynym wydarzeniem powodującym remis między dwoma Przymierzami.
    • Przymierze, któremu uda się wznieść podczas wojny, wygrywa automatycznie. Wojny nie można wypowiedzieć podczas wznoszenia się, a wojny w deklaracji zostaną anulowane, gdy jedno Przymierze wzniesie się w okresie deklaracji.
    • Przymierze, które wygra wojnę przez wzniesienie, nie otrzyma jednak Trybytu, ponieważ Trybuty mają zastosowanie tylko do Przytmierzy na tej samej wyspie. Wszystkie statusy dyplomatyczne są neutralizowane po wzniesieniu).
    • Energia Arki (dawniej nazywana „Energią Duszy Królestwa”) będzie resetowana przy każdym wzniesieniu
    • Gracze mogą teraz dołączyć do Przymierza podczas wojny, jednak tylko gracze, którzy byli w Przymierzu nieprzerwanie od początku do końca wojny, otrzymają skrzynię wojenną.
    • Zmieniono formułę skrzyni wojennej: zwycięzca otrzymuje teraz premię w wysokości 50% pomnożoną przez poprzednią część. Wcześniej był to dodatkowy bonus + 20% dla zwycięzcy i -20% dla przegranego Przymierza.
    • Ostateczna zawartość skrzyni wojennej jest zawsze podzielona przez 15, niezależnie od kwalifikujących się członków Przymierza w momencie zakończenia wojny.
    • „Skrzynia trybutu” jest zintegrowana z nowym miejscem dostawy w centrum wioski i można ją tam odebrać
    • Zwój „Nagła Pomoc” nie może być używany na Trybutach
    • Po każdej wojnie, wraz ze Skrzynią Wojennym, każdy gracz zwycięskiego Przymierza otrzymuje epicką księgę. Każdy gracz przegrywającego Przymierza otrzymuje niezwykłą księgę.


    V1O7Kjf.png


    Definicje terminów w grze:

    • Energia Duszy Królestwa zmienia się w Energię Arki
    • Moc Arki zmienia sie w Chwałę
    • Improve Towers changes into Tower Enhancement
    • Concede changes into Surrender
    • Wojna pozostaje Wojną
    • Trybuty pozostaja Trybutami
    • Rozejm pozostaje Rozejmem


    Tekst oryginalny dostępny jest tu: 11.12.2020 Test server Update

  • Aktualizacja serwera testowego 05.01.2021


    - nie zebrane jednostki w mieście będą doliczane do PW. Jednostki dostarczane z pkt zaopatrzenia oraz pochodzące z trybutów od innych Przymierzy są wliczane do PW Przymierza. Trybuty, które cały czas są w pkt zaopatrzenia nie liczą się.

    - Kilka poprawek błędów, w tym problem polegający na błędnym wyświetlaniu portali jako rozłączonych

    - Dodano "Pakt o nieagresji" (NAP):

    - Przymierze może mieć do 3 NAP z innymi przymierzami.

    - Żądanie podpisania NAP wysyłane jest z tego samego miejsca, co wypowiedzenie wojny

    - Po akceptacji efekt NAP jest natychmiastowy. Żadne nowe ataki na przymierze nie są możliwe. Wyjątek:

    Wieże i Portale w trakcie budowy mogą być nadal podbijane.

    - Anulowanie NAP zajmuje 8h, po upływie których ataki ponownie są możliwe. Wzniesienie także powoduje koniec NAPa.

    - NAPY nie działają podczas rozgrywki końcowej


    (żródło: Discord #patch-notes)